Powered By Blogger

2010. máj. 4.

Miért blog?

Talán ezzel kellett volna kezdenem, de valahogy nem ezt éreztem a legfontosabbnak. Úgy gondolom, hogy most viszont itt az ideje, hogy erről is írjak. Sokáig gondolkodtam, vajon mi lenne a megfelelő formája munkáim megjelenítésének a világhalón. Végül a blog mellett döntöttem, több okból is: először is, ez a legrugalmasabb módja, hogy naprakész információkat, gondolatokat osszak meg veletek. Másodszor: véleményem szerint egy weboldalon egymás mellé pakolt JPG képek és egy rövid bemutatkozás nem tud rávilágítani az elkészült munkák olyan apró részleteire, amire a blogon hozzáfűzött magyarázatok rávezethetik az olvasót. Szóval meglovagolva a blogozás divathullámait, elindítottam a fine work blogot. Hogy ez a bejegyzés se maradjon nézegetni való kép nélkül, íme a fine work logo. Ehhez túl sok magyarázatot nem fűznék, egyszerűen egy könnyed, tiszta, jól beazonosítható jelet szerettem volna létrehozni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.